Jag älskar...

när Anders kommer hem till mig efter att ha varit borta en vecka och det känns som att man äger hela världen.

att nostalgispela Bad Cash Quartet över hela lägenheten samtidigt som jag pysslar omkring.

när våren kommer och solen lyser på taken och människorna och det känns som att allt är möjligt

fortune-cookielappar. Har en hel hög hemma från USA och på alla står det att jag kommer lyckas, bli lycklig och framgångsrik.

att föra över pengar till sparkontot och se hur det växer

att planera resor

mina "nya" blåa Cheap Monday jeans som inte är trasiga i grenen (tack Cajsa!)

marsipankycklingar - många, gula och med choklad på

att få vykort från spännande ställen. Nu senast från mina USA-polers som var och hängde i Miami på Spring-break.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits