"det gör inget att man har fula rutiga pyjamasbyxor..."

Satt och läste gamla mail från när jag var i Barcelona. Vilka jäkla tider!

Ingrid, jag hoppas att du inte stämmer mig nu, men jag var bara tvungen.


"det finns så mycket som inte gör någonting. det gör inget om man lyssnar på nationalteatern och den sovjetiska natinalhymnen utan att vara vänster. det gör inget om man jobbar heltid på importancia det gör inget om man har fula rutiga pyjamasbyxor det gör inget om man trodde att man var hiphopare i en hel sommar det gör inget om man är alergisk mot allt det gör inget köper skitdyra saker som man aldrig använder (tex, skor) det gör inget om man snor olåsta cyklar (de är faktiskt allas) det gör inget om man är en kameliont (=person som byter klädstil, musiksmak och lite för ofta) det gör inget om man är fast anställd slusk det gör inget om man inte tycker om internationella studenter (bortsett från australiensare och nya zelandare) för att de är "så konstiga" det gör inget om man har hånglat med 100 olika personer på två år det gör inget om kan nummret till rätt pris uttantill även fast man inte känner någon som jobbar där (längre...) det gör inget om man på allvar brukar dra upp ämnet "hur bra Luis&Clark egentligen är, och vad som hände i den senaste episoden" det gör inget om man heter sarah, kommer från kansas och har grymt fula jeans det gör inget om man ALLTID har samma tröja det gör inget om man inte har några som helst fasta planer med vad man vill göra med sitt liv "


Nej, nu ska jag kolla på mitt bästa program,
Piplarssons. Ajöken adjö!


Kommentarer:
Postat av: Anonym

micela gillar också piplarssons!

2007-05-22 @ 22:10:17

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits