fredag kl 21

På mediaplayern just nu: Manic Street Preachers & Nina Persson: Your love is not enough

Vad är det för fel på mig?!? Skulle bara gå ut på stan ett slag för några ärenden. Tänkte sen gå hem för att i lugn och ro fortsätta att plugga och kanske köra lite yoga. Sprang på Jenny och Anna inne på Cubus ( vad är grejen med mig och Cubus!?!) och självklart kunde jag inte låta bli att följa med till Pitchers för en halvtimmes vin,oliver och snicksnack. Oliverna utökades till en cheddar-dressing-burgare och två timmars snicksnack. Jag har supersvårt att säga nej till en utekväll eller annan aktivitet med vännerna, pojkvän eller familj. Det värsta jag vet är att inte vara med. Men egentligen, spelar roll om man har ett stökigt skrivbord när man har välfungerande relationer?

17031-179

Faktum är att jag tror att det är det sociala man vinner på i längden. Det är relationer som man ska satsa på. Resten spelar egentligen inte så stor roll. Som mina uppsatsintervjuer, det är värdet av kontakterna och personerna jag får möta som är det viktiga, inte själva studien i sig.


Förutom Jenny och Anna sprang jag på nya 019. Så här såg das reportage ut:

17031-180

Finast.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits