NA-blogg is dead

Har precis gjort mitt första personlighetstest till en butik i Stockholm. Kändes lite overkill. Jag menar, ett butiksjobb, hur svårt är det egentligen? Men men...Det kändes som att de olika profilerna var ungefär kreativ/energisk, social/samarbetsvillig, driven/vinnarskalle eller strukturerad/noggrann. Jag anser mig själva inneha alla dessa egenskaper till viss mån så förmodligen blir min person ganska spretig. Bra eller dåligt? Dressutom känns det ganska konstlat. Jag menar, vem skulle någonsin svara att den inte gillade att arbeta i grupp?

Sen har jag avslutat min NA-blogg idag. Känns faktiskt enbart skönt. Jag visste inte vad jag skulle skriva till slut. Jag älskar att blogga, på mitt sätt. Utan några somhelst ramar. Fast ramar finns det väl alltid. Jag har tänkt en hel del på det där med att man är så lätt-tillgänglig. Tänk om en arbetsgivare skulle komma idén att söka upp min blogg. Lätt som en plätt liksom. Och ju fler läsare jag får, desto mer funderar jag på huruvida jag verkligen ska skriva ut det ena eller det andra. Just nu ligger antalet på ca 125 unika dag och jag kanske har ett nys om 25 av dessa. Vilka är ni egentligen?!?


Kommentarer:
Postat av: Maria

hittade in på din blogg..
Lite nyfiken vart ska du flytta och vad ska du jobba med?
Lycka till

2007-05-13 @ 15:34:07
Postat av: Emma

Är det någon utav de Mariorna jag känner?

2007-05-13 @ 16:14:19

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits