jag vill nog för mycket

Efter att ha jobbat sju dagar i rad blev jag äntligen ledig. Jisses vad knäpp jag blir av att jobba för mycket. Ändå kanske det inte är såå mycket när man verkligen tänker efter? Eller? I need to do freelance or consulting. Vara min egen. Jag kommer inte stå ut annars.

Well. Jag tvättade. Jag yogade. Jag skrev artikel. Jag kärleksbråkade med A ( vår relation är så passionerad, jaa). Jag gick ut första gången kl 17 och det var mörkt. Jaha. Jag fick julkänsla. Jag tror det liksom fattades något förra året när jag kom hem en vecka innan jul och trodde att det fortfarande skulle vara augusti hemma.

Åkte in till stan och gick på Beckmans-modevisningen och blev helt inspirerad och lycklig. Senaste månaderna har jag varit otroligt blasé och avtrubbad på allt som har med mode att göra men idag började ådran pulsera igen. Det var en grym feeling. Jag kände bara att jag vill så jäkla mycket. Viljan tog mig till NK där jag spenderade mitt presentkort på ett orange läppstift. Första sminkgrejen jag köpt sen USA typ ( jag vet, skulle inte gillas av hygienpolisen). Det kändes bara så rätt.


Sen träffade jag Jessi jag läste MKV A & B med för mysig höstfika. Vi snackade svenska moderådet (glidaren praktiserar där), Ebba Von Sydows tantstil och vad LÅL egentligen kommer att säga om mina flummiga Japan-planer. Hjälp. Jag bävar verkligen för att maila honom.

Det är så mycket jag vill. Lite för mycket ibland.


Kommentarer:
Postat av: Erik

Det var ungefar sa jag upplevde det nar jag och Markus bestamde oss for att skriva C-uppsats om Hammarby. Risken ar overhangade att LAL kommer svara "Njaaaaaaaee, det tror jag val anda inte", pa ett satt som bara han kan.

Postat av: Matilda

Haha, LÅL har verkligen ett speciellt sätt att säga njaaaaaeee på!! Hoppas du kan övertala honom ändå, Japan låter najs!

2007-11-10 @ 01:07:32
URL: http://blanc.webblogg.se
Postat av: Markus

Halloj! Jag ska göra praktik på en PR-byrå, kommer nog bli kul =) Skulle även gärna kommentera modet, men tror inte jag vågar då du tidigare kallat mig "hiphopare" =)

2007-11-11 @ 15:16:01
URL: http://flomo.blogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits