sovmorgon as if

Ge mig sömn.

Imorgon: börjar 9.45 ( jag vet, men i min värld är det aptidigt)
Torsdag: ledig men personalshopping 8.30
Fredag: intervju innan jobbet, dvs kl 8.00
Lördag: obligatorisk brandövning på jobbet 8.30 (!)
Söndag: upp tidigt för att åka till Örebro

Jag är alldeles för kvällspigg för mitt eget bästa. Igår berättade jag och A fiktiva framtidshistorier för varandra till kl 2 på natten. Sjukt kul men kanske inte så smart.

Men jag känner ett par som är värre. en gång försov de sig till en föreläsning kl 3 på eftermiddagen. Det har iaf inte vi gjort. Ännu.


Kommentarer:
Postat av: Matilda

haha! jodå, vi är nog det morgontröttaste (eller mest morgontrötta?) paret på planeten. Det värsta är att nu är vi inte bara morgontrötta utan kvällströtta oxå? Var ska det sluta? hahaha


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits