I jakt på nordea-kortet

Jag letar efter mitt nordeakort i den rosa lådan för att kunna betala diverse räkningar ( en räkning jag är riktigt sne på är en sabla Glocalnetavgift som jag vägrat betala och nu fått 100 kr skuld på från något jävla kreditbolag. Jag var ute och spatserade kring Fridhemsplan i våras då en sån där säljare dyker upp, tar tag i min arm skithårt och väser i mitt öra " alla som går förbi här idag får gratis abonnemang från Glocalnet". Jo tjena. Hon bokstavligen tvingade mig, under hot, att avge personuppgifter. Sen fick jag en räkning på typ 29 kr som jag struntade i att betala och så använder dom sig av något jäkla kreditbolag. Blir så sne. De kan ju uppfostra sina så kallade säljare först....) Jag hittar inte kortet. Istället hittar jag...

Mitt & Emmys vinotekskort från Behrn Hotell i Örebro ( vinotek är jäkligt schysst, borde finnas på fler ställen)
En holländsk Metro
Två ejfungerande mobiltelefoner
En trasig kamera
Namnskylten jag hade när jag jobbade som studentambassadör en gång.
Anders pappas Medmera-kort
Tio halvskrivna anteckningsböcker
Mitt Sun-card
Ett kort på Storvreta-tar-slut-skylten jag tog när jag var ute och promenerade och fotade för typ fem år sedan.
10 dollar
En "Visitors guide" från Amsterdam. Det bästa är helt klart avsnittet "Police and safety";
"If you visit one of the women, we would like to remind you they are not always women. In case you have any problems with a girl or a pimp, dont hesitate ask a policeman/woman, we know why you are here and you can hardly surprise us anymore"


Nehe. Får väl pallra mig till Nordea och fixa ett nytt helt enkelt.

Hej&Godnatt.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits