oflax

Ibland känns det som att hela världen krånglar även om det handlar om sannerligen triviala saker. Saker som att USB-portarna på datorn har slutat fungera så att jag inte kan föra över bilder. Jag har massa bloggkul i bakfickan. Jag vill göra't nununu.

Jag&Emma pratade om det häromdagen. Att det ibland kan kännas som att hela världen är emot en. Ibland glider de grejorna obemärkt förbi en för att man helt enkelt har flyt. Senaste tiden har karaktäriserats av det motsatta. Stress och oflax i den renaste bemärkelsen. Jag har haft mens i tre veckor på grund av att jag börjat m nytt preventinmedel. Inget fungerar. Mobilbatteriet strejkar ideligen. Internet ska vi inte tala om. Stockholm innehar noll internetkafeer. Och i lägenheten vi lånar ibland finns bara trådlöst internet. Trådlöst.
Bussar och tåg går inte som de ska. Jag måste bära tung packning när det regnar och ständigt stressa.

Livet är för jävligt.

Kommentarer:
Postat av: Malin

folk brukar annars tycka att tradlost e bra???:P

2007-09-25 @ 09:13:05

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits