Soukpartyyeah

Jag är lite efter i mitt bloggeri men det kan inte hjälpas.

Förra veckan hade vi fest på Souk. Det var gratisdrinkar, tilltugg, modevisning, goodiebags och glammigt värre.
Förutom att vi var tvungna att jobba som vanligt. Så fort vi försökte ha lite kul påmindes vi om "våra positioner". Jag var placerad på rean (yeah) och min chef tyckte att det var ett ypperligt tillfälle att städa den eftersom ingen ändå kollar reakläder under en fest...


Alla var vi givetvis på våra positioner, bara lite snyggare än vanligt. Själv hade jag slagit till på den rosa bakelseklänningen kvällen till ära. Några andra körde Ann-Sofie Back.


Beyond Retro-folket var däremot inte på sina positioner och jag avundades dem som vanligt. Verkar så soft att göra snygga displays och dricka kaffe hela dagarna. Men sen tjänar jag dubbelt så mycket också...


Kvällen led mot sitt slut och några av oss kunde pimpla upp hela Topshops vinlager...medan vissa andra var tvungna att räkna kassor. Själv var jag påverkad, dryg & körde kameran rätt upp i nylet på de stackars stängningskrakarna.


Vi asvlutade kvällen på Cafe Opera med nära, kära och diverse ölbiljetter.






Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits