Sökes; minneskortshacker alternativt bilder från Tokyo

På färjan från Japan tillbaks till Kina tyckte jag att det var ett ypperligt tillfälle att "lära mig min kamera" så jag började mixtra, fixa och dona och vips hade jag formaterat kortet och därmed raderat alla bilder från Tokyo. Jävligt klantigt. Och idag fick jag det svart på vitt när jag gick till fotoquick och de körde kortet i något slags magiskt program som kan fötrolla tillbaks bilder. Dock inte mina. Det är förödande och skrattretande men jag försöker muntra upp mig själv med att tänka att jag faktiskt har minnena. Träffade Christine idag och vi skrattade och sa att jag får väl helt enkelt fixa några fotomontage. Tanka ner bilder och klistra in mig själv. Det ska jag göra. Hur ska folk annars få veta att jag faktiskt varit i Tokyo. Bilder är lika med bevis, eller?

Ett annat alternativ är att jag åker dit igen. Det kanske jag gör istället.


Kommentarer:
Postat av: googlade

vad du än gör, spara inte något nytt på kortet! så länge man inte skriver över det borttagna med nya bilder så går det att få tillbaka de gamla. lycka till!

2008-04-27 @ 11:32:54

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits