det trodde ni inte va?

Efter ett och ett halvt år är det äntligen dags. Ja, jag ska lämna in den imorgon. Det är faktiskt en helt magisk känsla, jag trodde inte att jag skulle känna så men det är en tung aura med luft som flyger iväg. Den har hängt över mig så länge nu men jag har nog inte riktigt fattat att jag kände så här. Visst, efter en sak kommer en annan, men nu ska jag bara njuta några dagar av fullkomlig ledighet tills praktiken sätter igång om en och en halv vecka.

Ändå är det lite så att jag vill suga på karamellen extra länge. Trodde det skulle bli en sån här natt när jag satt uppe till 4 men jag var klar i bortsett från slutsatsen redan vid 18 men givetvis har jag segat men den ända tills nu.

Snart ska jag skriva ut tre stycken skinande exemplar.

Svenska modeföretags kommunikativa strategier i Japan. Smaka på den.
Livsnödvändigt vetande.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits