födelsedagsfirande är bra

Jag har firat i dagarna tre och än är det inte slut. I söndags utflyktade vi med mamma, pappa och Erik i Hammarskog. Det var trevligt trots alla getingar. Sen åkte vi hem, vilade, beställde hem meze och åt den sedvanliga prinsesstårtan. På 25-årsdagen blev jag väckt med sång och paket, precis som när man var liten. Det fortsatte med Åsalunch och syskonhäng innan jag tog tåget tillbaks till Stockholm och bjöd Emma och Heidi på marängsviss. Mitt i alltihop kom Robin och Therese för att hämta sin teve som har hyrt in sig här i ett par veckor. De hade glömt bort att jag fyllde men det gjorde inget. Till sist kom svärmor med presenter innan Anders drullade in efter det kaotiska derbyt. En hektisk dag. Igår var lugnare, vi gjorde mest ingenting tills på kvällen då vi gick till Roxy och åt kantareller och spanska ostar - ett urval av mitt bästa, helt klart. Och ikväll bjuder Emmy på middag. Efter en sommar i stort sett utan restaurangbesök känns två kvällar i rad väldigt lyxigt.



Bästa presenterna



Av Heidi fick jag jordens längsta blomma

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits