sommaridyll, man får ju inte missa´t

Jag har inte varit ute på hela dagen idag. Sånt inger ångest. Men jag insåg häromdagen att veckorna går så jäkla fort, att snart är det höst så jag har suttit med uppsatsfan och finlirat. Ska ta igen all sommaridyll snart när Ylva kommer och hälsar på. Det ska bli superhärligt, vi ska fika på Axels kiosk, laga middag och snicksnacka. Sen kommer det några till järpar och då ska vi sitta ute på bakgården och dricka vin. Jag tycker mest om sommarkvällarna.

Helgen var bra. Skärgården, Södra teatern, Uppsala, bad vid familjens hemliga brygga vid Fjällnoraskön, grill, kubb, solnedgång bakom Flogstahusen och igår parmiddag. Ett märkligt fenomen. Mer om det vid ett annat tillfälle.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits