the office, part II

Nu har jag bara en intervju kvar att göra samt hela summeringsarbetet. Sen har jag semester, hehe. Min sista intervju är med någon journalist från Västerbottens tidning imorgon kl 9.00. Projektledare Pierre kommer insläntrandes kl 11 på förmiddagen varje dag. Jag tror att han är en sådan kallad rejvare för jag har hört att han lyssnar på trancemusik i sina stora hörlurar och en gång råkade jag tjuvläsa ett sms på hans mobil där en tjej kallad Sabina 10 kg frågade om han skulle med och dansa i natt. Det skummaste är att han låter mig ha hans mobiltelefon hela tiden. Jag använder mig av den till inspelningar och idag tyckte han till och med att jag skulle ta med mig den hem över natten. Så den ligger här i min tygpåse och ljudar då och då av signaler. Efter Sabina-sms:et vågar jag inte se efter vad det är som låter.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits