allahjärncellerhargåttåtnationbrandingkaninteensproduceraenrubrik

Känner mig helt utmattad i hjärnan efter att ha arbetat oavbrutet med uppsatsen två hela dagar, från morgon till kväll. Två dagar, är det allt jag klarar? Verkar så. Vet egentligen inte vad jag ska skriva om för när man håller på med något så mycket blir man ju lätt insnöad. Interkulturella relationer, global varumärkesteori blablabla.

Imorgon blir det dock mest att hjälpa mamma inför studenten. Plocka liljekonvalj ( åh min bästa blomma) och göra snittar.

Planerade att gå ut ikväll. Bryggan lockar. Sen kom jag dock fram till att jag inte skulle hinna eftersom LÅL är tvungen att läsa igenom mina intervjufrågor till mina första intervjuer nästa vecka. Och jag var tvungen att producera dem.
Tog glasspaus med Annika vid ån idag och de skulle gå på The killers och ha förfest i ekonomikum men jag skippade allt och hade sushikväll med familjen istället.
Fan jag blir lite deppig av att terminen är slut men att jag fortfarande kommer att plugga. Tycker att terminen kunde sluta den 16:de juni istället. Mycket bättre ju. hejsvejs


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits