från drottninggatan till kungens kurva

Sitter i Emmas lägenhet i Tanto. Ensam. Hon har övergivit mig. Men känslan att vara ensam i en lägenhet är härlig. Dags att flytta hemifrån nu. 'Vi var ute och myste på Söder förut och då inser man hur mycket man saknar´t. Snart snart är det dags...

Dagen. Jag började med att intervjua brand manager på J Lindeberg. Han var sen så jag fick jordens godaste kopp kaffe och en hög med tidningar medans jag väntade. Det gick bra även om jag inte riktigt förstår hur Ö.U inte kan ha uppdaterat sitt förråd av teknisk utrustning ännu. Den där sabla bandspelaren...
Sen promenerade jag till Vasastan för att lunch med Heidi innan det var dags för att ta IKEA-bussen ut till Kungens kurva. Bevare mig väl. Jag tror inte att jag gillar mitt nya jobb så där jättemycket. Kungens kurva var också måttligt trevligt och jag måste dit imorgon igen. Hua. Jag som inte trodde att det gick att byta ner sig från drottninggatan i trashighet.

godnatt!


Kommentarer:
Postat av: Madeleine

Vad jobbar du med nu?

2008-06-10 @ 15:41:42

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits