fylla

Igårkväll var en onykter kväll. Det var längesen jag var så full faktiskt. Vet inte vad som hände. Var på trevlig förfest med trevligt folk och plötsligt hade jag druckit för mycket vin. Men ändå hade jag inte druckit hela flaskan. Jag tålde mycket mer när jag var yngre. Helt klart.

Kvällen fortlöppte med att jag sa och gjorde konstiga saker. Jag gick ifrån Orange efter knappt en timme. Försökte komma in på bryggan men listan gällde bara till kl 23. Tappade min cykel på någons fötter. Gick till Upplands för att träffa Annika. Välte ner tre cyklar därutanför som jag inte ställde upp. På Upplands försedde Annika mig med vatten sen hände det knäppaste. Annika, som skulle vara den nyktra och ansvarstagande den här kvällen, snodde ett alfapetspel från nationen. Hon sprang ut med det och jag hann inte riktigt uppfatta någonting innan spelet låg på marken med innehållet utspritt. Sen ragglade jag hem på min cykel & Annika gick till palermo. Spelet låg kvar.

Nu är det fotboll. hejsvejs

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits