kringåkandet

Nu är jag tillbaks i Uppsala men jag tycker faktiskt om det här kringåkandet. Tycker om att vara här och där och kunna vårda alla mina relationer. Jag och Emmy har suttit på Boye i dagarna två och jobbat med våra uppsatser. Så himla värt det när man äntligen kommer in i det. Vi hade med oss egna termosar med kaffe och pausade då och då och så åt vi sopp-lunch på VG med Maja. På hemvägen åkte jag förbi studentkåren och fixade en månads gästleg. Det är bra. Imorgon åker jag dock tillbaks till Stockholm. Ska träffa Ellen en sväng, vi ska kanske planera något slags projekt tillsammans. Sen på "branschfest" på Berns med Emma.

Kom på en kruxig grej bara. Anders är i Örebro och jag har således inget Internet i Stockholm. Kanske borde plantera in ett nätverkskort i min dator ( på tiden liksom) men om jag ska vara ärlig vet jag inte om det går med min stenåldersklump. Det är inte så att jag är asberoende av facebook eller något sånt ( eller lite då) utan mest att jag behöver Internet för allt jag gör just nu. Helt galet vad mycket tid jag spenderar framför min dator. Men det är nog så det kommer vara, tror jag.

Har hört att helgen ska bli helt galet varm och molnfri. Det vankas alltså vin i solen i parken.


Kommentarer:
Postat av: Emma

Känner igen det där med databeroende *ler* när mitt internet var trasigt en vecka klättrade jag på väggarna! (Kan ju tillägga att jag innan i 5 år lvde utan en dator ens)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits