minns gårdagen, lev i nuet, dröm om framtiden

Eftersmak av helgen. Ljuvlig & solig med fräknar på näsan, pizza i vitabergsparken, uteserveringar, öl ( ja, jag dricker faktiskt öl numera även om det inte går så fort) mosebackepremiär och allt annat som är bra med Stockholm. Hur kan man inte annat än älska Stockholm? Jag och Ylva söndagspromenerade i gamla stan och hittade en övergiven gata med en övergiven loppis där jag fyndade Jackie Collins-pockets för 2 kr styck.

Nu är jag återigen i Uppsala för att försöka insupa studentatmosfären denna sista månad. Alltför många tankar är dock fokuserade på det där med jobb. Jag drömmer mig bort på Resumé och kommer tillbaks till verkligheten hos Academic Work. En spaning om marknadskommunikation. Tål att tänkas på. Godnatt.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits