den där hösten 2008 som ingen minns vart den tog vägen...

Jag vet inte alls vad som hände med hösten. Särskilt inte oktober och igår var det årets värsta väder. Jag bokstavligen kämpade mig till Gamla stan för att fika med Åsa sen eftermiddag.Då hade jag inte borstat tänderna, hade ingen bh på mig och samma tröja som jag sovit i. Min hellediga fredag ( jag tog ut flex, hur vuxet låter inte det?) hade förvandlats till någon slags grå sörja med huvudvärk och en ansökan som skulle in men som inte alls blev bra. Fikat i källarvalvet blev dock mys och sen blev det bara bättre. Men jag och Anders struntade ändå i Veronicka Maggio på Nalen ( jag känner en sådan samhörighet, Uppsalapatriotism), vägen dit var för lång så vi lagade mat, drack vin och kollade på "Mia och Klara" istället. 
Lördag och ljuvligt väder! Jag och Ingrid har hängt i typ fem timmar. Promenerat, lagat höstsoppa och ätit tantkakor, köpta på konditori för 2 kronor styck, råvärt. Vi pratade om att det är så himla synd att min hemsida från 1:an på gymnasiet totalt har försvunnit i periferin och om Tomas som rånade konsum i Storvreta ungefär vid samma tid som hemsidans existens. Tomas avslöjades genom namnlappen som satt fast på den jacka han slängde av sig i skogen efter rånet. Det tänkte han inte på, att hans mammas omtänksamhet skulle leda till hans undergång.

Kvällen är ett ganska oskrivet blad. Heidi, Kerstin och Åsa kommer hit. Lotta är även hemma från London och hennes pojkvän DJ:ar på Yes! ikväll.

Eftersom det plötsligt blivit vinter blir det lite bilder på hösten som gick...





Vi hade röda/orange strumpbyxor och håret bara växte och växte...nej jag har fortfarande inte klippt mig...





...vi drack öl på diverse tillställningar...


..och på Riche...






Vems är de där glasögonen egentligen?



Vi gick på 25-årsfester...



...Hanna prenumererar såklart på Stoff & Stil. En påminnelse om den stundande julen. Hur kan tiden gå så fort?


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits