allt är så bra just nu

Jag älskar helg. Det är bara så bra. Igår utemiddag, Pet Sounds med Anders och sen somnade vi ganska tidigt och det är liksom härligt att vakna upp utvilad kl 9 på en lördag, gå upp, lyssna på musik och skrota. Sen åkte A till Örebro (sista matchen och de gick upp för tredje året i rad, hurra och grattis) och jag pysslade med att rama in mina förstorade foton. Sen brunchade jag med Hanna på String, testade noppiga tröjor på Beyond Retro, träffade Ingrid, gick på fotoutställning och köpte nya skor. Nu är jag hemma, lägenheten ser ut som ett slagfält sen mitt lilla projekt i morse så jag ska nog ta itu med det tills Emma kommer om en timme. Vi ska äta pizza, dricka champagne och dansa ikväll. Bara vi två. Oslagbart. Allt är så bra just nu. hejsvejs.

Kommentarer:
Postat av: emmat

Jag ser fram emot bilderna=) dina brillor rocks fett. puss

2008-10-05 @ 17:14:55

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits