hösten so far so good

Hösten so far går i jobbens tecken. Men det blir bara bättre och bättre. Häromdagen hittade min handledare en halv miljon kronor hon inte visste att vi hade så nu ska jag få utarbeta en marknadsföringskampanj för music room och sweden.se. Det är en svindlande känsla och jag försöker komma bort från tanken att snart-avslöjar-de-att-jag-är-en-bluff och inse att folk tror på mig och då kan väl jag också tro på mig själv. Och allt i världen är ju faktiskt skapat av människor. Bara människor.

Emma har också börjat nytt jobb ( och i det här fallet ett riktigt jobb med riktigt lön..) och arbetar 11 timmar per dag. Ylva reser som vanligt och henne ser jag inte röken av. I helgen ska vi väl ändå kunna ses och dricka upp vinet från min födelsedagsfest. Hoppas.

Kommentarer:
Postat av: moster!

Som sagt: mycket är skapat av människor - isynnerhet marknadsföringskampanjer...OCH tro aldrig, aldrig att du är en bluff! Allt emellanåt kan det hända att vi människor ljuger, låtsas och/eller räcker till mer eller mindre bra - MEN vi är aldrig, aldrig någon bluff. Lycka till med uppgiften!

2008-09-19 @ 09:25:28
Postat av: Anonym

Som sagt: mycket är skapat av människor - isynnerhet marknadsföringskampanjer...OCH tro aldrig, aldrig att du är en bluff! Allt emellanåt kan det hända att vi människor ljuger, låtsas och/eller räcker till mer eller mindre bra - MEN vi är aldrig, aldrig någon bluff. Lycka till med uppgiften!

2008-09-19 @ 09:27:06

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits