1 april

Dagen idag:
Varje gång Göran Hägglund öppnar munnen blir jag förbannad. Kristdemokraterna är bland det värsta jag vet.
Men som tur är finns det andra vettiga människor i världen.
Nu hoppas jag bara på att Svenska kyrkan kan fatta ett lika bra beslut.

För övrigt har jag försökt hitta tidningarnas april-skämt hela dagen. Har klurat på om det här är Aftonbladets bidrag. Men förmodligen är det som bara dålig journalistik. Som vanligt.

Att A åkte till New York idag och lämnade mig hemma är tyvärr inget aprilskämt. Inte att det går åt tusen liter till att tillverka en tredjedels tshirt heller.
God natt!

Kommentarer:
Postat av: emma

helt sjukt det där alltså...det där med vattnet, antalet flaskor...jag undrar hur många. såg ut att vara 10 000 typ. det borde vi ta upp på nästa möte.

2009-04-02 @ 11:11:12
Postat av: Emma

Jag tror iofsej det inte är en jättenyhet (;

Detblev ju så påtagligt när man såg allt samlat.

Ett par jeans är säkert 5 ggr så mkt som det där.

2009-04-02 @ 11:37:55

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits