Topp 3 New York

Häromdagen när de pratade de om listor på P3 populär kom jag på att jag måste ju ha en listkategori här.ju. Jag började genaste måla upp listblogginlägg i mitt huvud men tyvärr är jag för trött nu för att ens minnas vad jag funderade på.

Därför blir det en kortis jag kom å tänka på när Anders sms:ade och berättade att nej, han hade inte sett Chuck Bass i New York.
Topp 3 - karaktärer i serier jag skulle vilja träffa om jag var i New York:

1. Elaine i Seinfeld - fatta vad kul man skulle ha, dessutom måste jag ta reda på hur man lyckas överleva efter att ha ätit en flera hundra år gammal tårta och varför hon och Jerry inte bara går och gifter sig!
2. Whitney i The City - ja det säger väl sig självt, dessutom verkar hon vara en riktig skojare -
kolla själva
3. Hela familjen Humphrey i Gossip Girls - jag vill hänga i deras helyllegalleri i Brooklyn och dricka färskpressad juice.

Bubblare:
Chuck Bass - stackars lilla rika pojke, det finns något komiskt över hans rollkaraktär, vad döljer sig innanför hans breda panna?

Utelistan:
Carrie Bradshaw - tyvärr. Du är jobbig, arrogant, platt & har inga åsikter. Jag är trött på dig.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits