måndag 23 februari 2009

Idag..

har jag stått på ett tåg från Uppsala till Stockholm

fattat att Hanna på morgonpasset är
Hanna Hellqvist - känns inte riktigt rätt.

gråtit framför en granne

förmodligen blivit några tusenlappar fattigare

lyssnat på Ane Brun

fått rysningar av en hand i himlen

pratat med två vänner i telefonen, en glad och en ledsen.

varit lite intresserad av Oscarsgalan

twittrat halvhjärtat

läst en blogg i tron av att det var min grannes (dock inte samma granne som såg mig gråta..) men det var det inte.

tyckt att Arena är bra & funderat på en prenumeration

missat halv åtta hos mig för att jag lagat soppa med rödbetor, morötter & broccoli. sen mixade jag soppan, den såg ut som blod.

grubblat över men nyfunna cynism men tyckt att livet skulle vara lite mer som i M.A.G.I.C


I helgen...

var jag på dop och grät i smyg i kyrkan när vi sjöng "tryggare kan ingen vara.."

Igår...

tittade jag på Gossip girl & som vanligt var Blake Lively snyggast.

Kommentarer:
Postat av: ingingrid

vad hände med tusenlapparna? var det grannen som tog dem?

2009-02-23 @ 21:51:11

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits