Först isig drink, sen oisiga längdskidor.

På torsdag morgon åker vi till fjällen och jag har nog aldrig sett fram emot friluftsliv så mycket som nu. Framför allt behöver min kropp röra lite på sig efter allt stillasittande och vindrickande.  

De senaste dagarna har annars varit oförskämt bra. Fredag - Kerstin & Tarik bjöd på thai. Lördag - Emma fyllde 25 år & 1 månad och bjöd upp till galej i sin kvarterslokal som vi sedan lämnade för Spy Bar som var riktigt bra. Vår granne spelade väldigt dansant musik, A var sötast i sin mössa och alla var så där lagomt salongsberusade (nåja..).
Igår dag åt jag en asvärd lunch med Marja som precis startat kommunikationsföretag som fokuserar sig på etik och CSR. Så intressant. 

På kvällen följde jag med
Michaela & Scott på JLindebergvisningen med tillhörande partaj. Där bjöds det på champagne och isiga drinkar. Jag var kortast (eftersom jag valt att lämna klackarna hemma) och typ äldst förutom Scott Schuman himself (1.59 i strumplästen?) som för övrigt lämnade partyt tidigt med sina donna, franska bloggerskan Garance (att båda har respektive i sina hemstäder förtäljer historien lite...) .

Dessa modefester..vad säger man. Helt okej ändå. Jag minglade runt, pratade med diverse löst folk bland annat tjejerna från Noir et Blanc, årets nykomling på ELLE-galan (som jag givetvis hade koll på...justdet, men jag gav dom iaf värdefulla tips om distrubering i Japan). Det var en bra kväll men jag kände ändå när jag vaknade imorse och insåg att jag faktiskt kunde gå på varenda modegalej hela dagen om jag ville, att det liksom var bra så.

Mest av allt gillar jag kontrasterna. Först en chokladbit och därefter en lakritsgodis. Längdskidåkning it is.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits