Release your inhibitions...

Jag har lagt bloggandet åt sidan ett tag för att trixa med designen på bloggen, vilket visade sig vara assvårt och ta ovärt mycket tid så vi får se om jag överhuvudtaget kommer fortsätta. Jag tycker visserligen att det är väldigt roligt med bloggdesign och blogg överhuvudtaget men av förklarliga skäl ligger detta inte direkt först på att-göra-listan.

Så, vad händer? I fredags slutade jag praktiken men det var inget tårdrypande avsked för nästa gång jag går till SI kommer jag få betalt. Det är bra. På Infopaq har jag fått tacka nej till timmar, på tisdag börjar Poppius och sen har jag ett par andra projekt på gång. Det kommer med andra ord inte att gå någon nöd på mig.

Min tillvaro kommer inte att handla om en enstaka heltidssysselsättning och det är ju precis så jag egentligen vill ha det. Våren, sommar, hösten, framtiden - allt ligger öppet och är ett oskrivet blad. Jag håller alla dörrar öppna. Vad som helst kan faktiskt hända. I alla fall inom ramen för mina intressen. För jag kommer helt & hållet bestämma och inte låta mig styras av ideal och konventioner.  Det kommer bli bra.

Det är därför den här slagdängan (klyshigt nog) är en av mina favoriter:
http://open.spotify.com/track/1S548fD7j9PymsjZWzT785


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits