Ambivalenta mars

Månaden som inte kunde bestämma sig ifall den ville vara inne eller ute, solig eller snöig, vår eller vinter, glad eller sorgsen, sjuk eller frisk, stressad eller lugn. Ambivalenta mars.



Yes, Emma och Lotta på Klubb Yes!



Hiphopklubb yeah.



Nöjd?


'

eller lite tvär? Viktoria hälsade på och vi åt Galettes på osiga & franska hålet i väggen ,Fyra knop.



Hanna & jag promenerar Strandvägen ner efter Vårsalongen.



På SI var vi roade över den mängd snö Stockholms kommun släpat till Slottbacken för den årliga skidtävlingen runt slottet.  Det mest ironiska var nog att det skedde under en av typ tre snöfria dagar.
Klimatsmart någon?



Ingen sms:ar som Emmy. Jag är alltid sen.



Business to Business, affärsutveckling, what? Christine fattar inte alls vad Emmy gör om dagarna. Emmy drar då upp sin anteckningsbok från pocketshop och demonstrerar med en teckning. Christine var dock ett lika stort frågetecken efteråt.



Poppiusdagar. Sanne och Petter på väg till vårt stammislunchhak ovanför Mariatorget. På Café Aguéli finns begagnade böcker, konst och hemlagad gulashsoppa. Kanske trevligast i stan?



Våren kom en lördag. Anders promenerar mot solen med en kaffe i handen på ljuvliga Åsögatan



Jag fick med'an på en promenad runt Årstaviken. Hade nog inte gått om inte bror Johan bosatt sig i Hornstull.






Nästa dag: söndag med Emma.



I huset bakom mig  bor Therese och Markus samt Robyn. De träffas och hänger i tvättstugan ibland.



Snart åker vi till Berlin hörru!

Kommentarer:
Postat av: eeee

hörru! läcker bild från club yes. har för mig det fanns bilder där vi var fina på riktigt...hehe?



I övrigt gillar jag!! stockholm stockholm stan i världen!

2009-03-24 @ 09:45:11

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits