Min inkorg & sq2540sthlm

Jag har sammanlagt fem olika emailadresser. En på RES, en på Infopaq, en på SI och två privata, en tramsig och en seriös. I min trams-hotmail-inkrog har jag typ 40 nya varje gång jag kollar vilket är flera gånger om dagen. Givetvis är det massor av facebook-uppdateringar men jag finns även med på jag vet inte hur många olika maillistor. Jag orkar liksom inte med ett knapp-tryck och ett "hej, kan du ta bort mig från den här maillistan". Bland annat får jag mail från mitt gamla universitet i USA, jag får mail från Arizona Outing Club om olika aktiviteter och jag får påminnelser om att betala hyran för mitt rum i Adelphi Commons (där jag bodde för 2,5 år sedan..)

Moderådets Rookies lista har jag också, av någon outgrundlig anledning, lyckats kvala in mig på. De tror att jag är designer och informerar om när man ska anmäla sig till nästa modevecka för att ställa ut och så vidare.
Nu har jag hamnat på en ny lista - idag fick jag ett mail från Örebro Promotion Forum för första gången. Intressant.

Min seriösa mail ska vi inte prata om hur den ser ut nuförtiden. Tjejerna i
sq2540sthlm är verkligen engagerade typer (men tur är väl det, annars skulle det inte bli något modeevent den 5 juni som lyfter upp frågor kring ekologiskt & etiskt mode & som ska få unga tjejer att vilja gå & rösta den 7 juni)  Idag har jag fått 70 email om att den affisch vi tryckt upp är klar och detaljerade beskrivningar om vart, när, hur vi ska hjälpas åt att sätta upp den....

Förresten var jag med i en artikel för ett tag sen.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits