Ingen kan anklaga mig för att ha varit osocial den här veckan i alla fall.

Jag började i måndags hos Kerstin och Tarik på Kungsholmen där jag fick matlåda och en förkylning på köpet, fortsatte över till Ingrid och Klas dragiga golv och härliga kärleksgnabbande  (tss) på Katarina Bangata, därimellan ett gästspel hos Sara-Lotta (där vi höll på att bli inlåsta i hennes källare), sedan begav jag mig till braig Heidiglögg i Vasastans renaste trea och sedan soppmiddag, hårblekning (jajamen) och en otroligt skön madrass hos Ylva och Joel vid Zinken. Till slut landade jag i ett studentrum vid Telefonplan där jag sovit hela två nätter med två därtill. Otroligt generösa Hanna lånar ut eftersom hon julbefinner sig i England. Tack Hanna och alla ni underbara andra - det har varit fabulöst, what would I do without you?

Sen har jag försökt gå på fest och varit på fest också. Vilket bra avslut på året (nåja) det här blev!



Vi stod i kö i 2 timmar & frös fötterna av oss men kom ändå inte in. Landet förärades ett besök istället.



Nej vi var inga ticket holders.



Tornet därbak = mitt hem för 5 dagar!



Vi fick en ny kompis iaf. Han hade hårnål.



Ylva & Joel hade julfest!



Jag var vimmelfotograf.

 

Kajsa försökte ta över jobbet, gick sådär måste jag säga.



Ylva hade ljuvligt nyfärgat mörkbrunt hår.



Som sig bör pågick festen mest i köket.



Någon slags brasilianare kom på besök och blandade goda drinkar.

Nu är det bara tre jobbdagar kvar - sen tar jag jullov. Whoop Whoop! (som Sara-lotta brukar säga)


Kommentarer:
Postat av: pål

åh. det låter så coolt. kärleksgnabb. det måste vara en hipp kompis du har!

2009-12-21 @ 02:07:04
Postat av: Emma

Är det du Pål? som är kompis med andra Pål som har typ 100 nära vänner? Hon är superhipp, dessutom har hon en råsnygg skidtavla på väggen, så himla fränt alltså!

2009-12-21 @ 11:56:37
Postat av: Micela

Jag gillar OCKSÅ Gossip Girl.

Du är inte ensam :)


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits