Jag kommer nog bo i London om något år eller så.



Gissa bilden!



Someone is collecting sneakers...



...and blandbands! Lotta & Chris hade en snygg lägenhet.



Michael Jackson dog.





Fina Notting Hill.





Portobello.



Bland turisterna och skyltdockorna på Oxford Street.



Utgång. Inte vet jag varför jag har svarta tights mitt i sommarn.







Inte varje dag man dricker drinkar ur en gammal grammofon!



Dans, dans, dans på klubben där Chloe Sevigny Dj:ar ibland.



Men idag var det en annan tanta.



Lördag och Westland, som jag skrivit om
här



Fina värdparet.



Broadway market.



Brick Lane.



We went for a curry, någon kastade en våtservett på Lotta och någon annan tog en väldigt käck bild på oss.



Bästa drinkarna i Östra London!



Det finns alldeles för många anledningar att flytta till London för att inte inte göra det.







Men nu är Lotta i Stockholm. Och hon har lovat att jag kan få låna hennes paljettfynd någon gång. Hurra!

Kommentarer:
Postat av: stor-em

Åh vad fina bilder!!!! får mysminnen!!! ses sen! puss å kram!!

2009-07-11 @ 14:27:40

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits