Helgen, ett urval

Vardagslyx är ett utnött ord men jag använder det i varje fall och det för att beskriva den här måndagskvällen med middag och rödvin i sällskap av bästa Emmy på Vapiano. Man borde gå ut och äta varje måndag även om jag inte har den där extrema måndagsångesten som alla inbillar sig att de har. Sen sa vi hejdå, Emmy åker till America del Sur på söndag och jag ska inte med.

Torsdag + helgen, ett urval:
Heidi bjöd på sin fabulösa räkpaj och en tv-titt.
Publicerad artikel
Hemlagat indiskt hos Sara-Lotta
Mastodontbrunch på Kvarnen med Ylva som återigen drabbades av garderobsmaffians påhitt.
Uppsala
Middag med föräldrarna och Erik på Il Forno
Michael Moore - Capitalism - a Love Story (ingen mer kapitalism för mig!)
Fest hos Emmy & Anton
Jobbsöndag
Ännu mer Berlinsmurens fall 20 år (jag har ju ingen tv och mitt medieintag består nu för det mesta bara av tidningar och P1, som jag visserligen älskar - men det har varit väldigt mycket Berlinmuren på sistone.
Tendens är för övrigt mitt bästa radioprogram, lyssna särskilt på programserien om hur man blir svensk.

Okej, nu låter jag pretto, men jag kan upplysa er om att jag såg på Gossip girl hos mamma och pappa igår och att det är mitt bästa program ever. Typ. Önskar så att det var en serie i stil med The City och att de här underbara människorna fanns på riktigt. Så, nu fick jag det sagt.

Här kommer en minibildserie:

 



 





Kommentarer:
Postat av: emmat

haha, ser ju ut som en halvdryg kille på den bilden!

2009-11-12 @ 09:48:32

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits