Sydafrika del I (eller tiden med Sony)




Första dagen och Table Mountain nästa med en oändlig utsikt över Kapstaden och havet.









Bo Kaap, Kapstadens muslimska område. Färgerna symboliserar, enligt vår pladdriga guide (som för övrigt frågade mig ett tiotal gånger om jag hade "made any friends", tyckte att jag såg ut som en vilsen liten flicka) olika yrken.





Men självklart hade jag "made friends". Jag hängde med Janet och Vincent från Holland.



Rätt långt bort är det.



Sonymiddag med lokal mat & dans. Såklart. Carina, Sonys PR-person från Danmark.



Daniel & Jacob also known as Pablo & Igor.





Okej, jag tar mycket kort men här låg man i lä.



Dag två. Eventdags och safari.









Hundra kameranördar och en fotbollsmatch.







Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits