riktig yoga tack

Jag måste gå på riktig yoga den här terminen. Har velat det i flera år men blir alltid för snål vad det lider och väljer Friskis & Svettiskort istället eller tänker att jag ska yoga hemma med dvd. Det sistnämnda kan ni nog räkna ut att jag inte gör och Friskis & Svettisyogan är en besvikelse varje gång. Jag vill ju gå på yoga med instruktörer som är utbildade i någon glassig hälsostudio i Los Angeles av någon pionjär som gett namn åt en alldeles egen yogaform och lever halva året i Indien. Och det ska vara extra mycket flummerier i stil med "nu masseras dina inre organ" och "visualisera att du tar emot ljus som fyller dig med positiv energi och kraft".

Helst vill jag gå på Bikramyoga och svettas i 40 graders värme.
Bikramyogastudion på Söder har just nu ett, som de kallar de, förmånligt erbjudande som lyder enligt följande:
"10-dagars obegränsad yoga för endast 350 kr. Ett erbjudande för de som kör sina 10-dagars intron är att de har möjlighet att köpa sitt första månadskort för endast 900: -."

Mm, just det.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits