Mest av allt påminner Melodifestivalen om monstret i den gamla skräckfilmen ”The blob”

Jag bojkottar ivrigt melodifestivalen i år. Så jävla tråkigt evenemang så man inte tror att det existerar. Hur kan bottenskrapet inom musik få ta över mediautrymmet så totalt? Tänk er att samma sak skulle hända inom exempelvis idrott eller någon annan sfär. När det finns så mycket bra musik, kompetenta låtskrivare och talang. Det är ju faktiskt helt galet. Jag säger och tycker som Strage; Melodifestivalen är ren ondska.


Kommentarer:
Postat av: ET

Men jag orkar bry mig lika lite om den som att annan anka säger fåniga kommentarer! don't waste your energy on things that doesn't matter!

2010-03-01 @ 13:08:47
Postat av: Emma

Jag är journalist Emma. That's what I'm doing! Ska man ha en blogg måste man väl tycka något någon jävla gång?



ps.men du vet att jag inte bryr mig så mkt på rikigt, för jag bryr mig inte om ngt på riktigt, varken det som är bra eller dåligt. blasé. suck.ds

2010-03-01 @ 22:56:06

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits