2010, jag är redo nu.

Nästan en vecka har gått sedan vi lämnade decenniumets sista år men jag kan inte sluta tänka på hur 2009 har förändrat allt och hur mycket som faktiskt kan hända på ett enda jäkla år.

Jag jobbade på tre olika jobb, slutade på två, fortsatte på ett och startade eget företag.

Jag flyttade 3 gånger.

Jag var i Berlin, Köln, Prag, Budapest, London, Oslo, Kapstaden och New York. Några av platserna var totalt nya i alla fall.

Det som gjorde mest avtryck dock:
Min första riktiga pojkvän och jag gick skilda vägar efter nästan fyra år.
Jag har aldrig känt och levt så mycket förut.

Men nu är jag redo för 2010 och trots att jag vet ungefär vad som ska hända och jag vill ska hända känns det lite som ett oskrivet blad.

Bloggen, du börjar bli till åren nu. Vi får se om du överlever 2010.


Kommentarer:
Postat av: Emma

Det kommer bli bästa året!!! PUSS

2010-01-07 @ 10:33:54

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits