för att vara oss; en ovanligt intelligent facebooktråd.

Emelie January 7 at 7:30pm
det där gick ju bra... det jag försökte skriva var att jag måste ställa in morgondagen, ligger med 39 graders feber och tror inte att mirakel kommer att ske till morgondagen... skittråkigt, jag är redan totalt uttråkat här hemma. hoppas ni ses och har kul ändå!
Lotta January 7 at 7:58pm
Näääää, stackars dig!!!! Usch, det gör ont i hela kroppen när man är så sjuk!!!!
Krya på dig snabbt. Jag känner mig också lite småsmygfebrig, typ som att en förkylning är på väg.
Både jag o Emma har nya höga klackar så jag känner för en bar i alla fall. Kanske kåken i så fall!
Gud vad härlig er nyårsmiddag såg ut, med alla de där festliga sakerna på bordet! Härligare än en övertäckt whiteboard...
Förretsen också, grattis till NYC!!!!
Sara January 7 at 8:00pm
Stackars dig gumman, krya på dig så tar vi igen det nästa helg på MA-reunion...Yeay!!!!!!!!! Själv drar jag nog till Sveriges framstjärt imorgon, rastlös själ just nu.

Hoppas inte hela din helg blir förstörd av bacillen.
Kram
Sara January 7 at 8:23pm
Vadå Nyc, har du bokat Emelie? När åker ni? Shit vad avis jag blir då.

Övertäckt whiteboard är bättre än en övertäckt grön griffeltavla:) Mmmmm halloumi.....

Inte gå till Kåken utan mig!!! Ne skojade bara, det är bra att ni håller ställningarna där....ska bli stammis 2010:) Vill även bli stammis på Riche. Sjukt mysigt efter att jag släppt rädslan för alla som var där:) löjligt jag vet. Le Rouge ska vi gå till också.

Vi måste börja att planera sommaren också, Lotta kan inte du fixa körkort tills dess så bilar vi i Europa - Paris, rivieran & Italien....tänk vad roligt det skulle vara. Jag kan också försöka att ta mig i kragen och ta det där jävla kortet.
Lotta January 7 at 9:44pm
Sara, kan du inte åka ner till framstjärten på lördag då?! Neej, skönt att komma iväg iofs!

Övertäckt whiteboard fläkttrumma är sjukt bra!! Saknar JC-band och Eric Bom :o) (erik bom var vår fina servitör på nyår) Det ska han ha tycker jag, för han snålade inte med uppfyllning av vinet. Bra storlek på glasen.

Jag hittade för övrigt en sjukt charmig mockaväst på hm idag för 150 kr. Dessutom har jag flyttat in i mitt badrumsskåp så nu börjar fåfängans år. Har någon en locktång för mkt så köper jag den gärna!

2010:
Smink: ID-puder, eyeliner eyeliner och eyeliner. Läpparna har jag inte bestämt ännu.
Kropp: Smal stark och stabil.
Mode: Här är mina ledord: cowboy, lack och folklore.
Vill ha: rosa Ralph Lauren.

Puss puss
 
Emma Larsson
January 7 at 10:43pm
Så himla tråkigt Emelie, hade så sett fram emot att ses! Men du får krya på dig så tar vi igen det snart.


Kåken, Riche och alla sommarplaner låter bra för mig! Ni får komma med bilen o plocka upp mig i Berlin :)

Jag saknar också JC Band, och killen med farfarshatten, Erik Bom, och alla andra!

Skulle just fråga hur det går med nyårslöftet med eyelinern Lotta? Har du haft det varje dag nu?

Emma, hur går det med kinesen?

Stora kramar, vi ses imorgon några av oss!! Skulle vilja testen Vassa Eggen också?
Lotta January 7 at 11:14pm
Har inte haft eyeliner ännu...haha. Men jag har precis gjort en inpackning. Lite åt samma håll i alla fall!

Ja, men tänk om vi skulle dra oss mot den sidan om stan då, jag har ju faktiskt höga klackar och nyinpackat hår!
Emma January 8 at 9:24am
Åh mitt skönhetsår började också igår! Hade mina nya kilkängor(inte såååå höga klackar=)), fönat hår, smala jeans och min nya snygga och kappa. Alla sa faktiskt att jag fått ett rejält uppsving, haha. är jämt såååå sunkig på jobbet annars. Nu gäller det bara att hålla fast vid detta! Mår ju bättre när jag är snygg! haha

Vassa och kåken ikväll vore kul! hana är också sugen på att hitta på nåt! jag kan tänka mig att åka hem och duscha o äta först och sen ses där vid 7-tiden på vassa och sen kåken. vad säger ni?

Går sådär med kinesen alltså. han är en trögstratad jävel. är väl min specialitet i och för sig;-) Sara, kan du inte åka i morrn istället? puss
Emma January 8 at 9:26am
och Emelie, krya på dig! Sååå typiskt! hade sett jättemycket fram emot ikväll!
Lotta January 8 at 9:43am
Emelie hoppas du mår lite bättre idag! Vi satsar allt nästa lördag istället!
Ni måste förstå att jag aldrig haft ett badrum (jo när jag bodde hemma såklart) men nu är även skåpet uppe och jag kommer att se ut som ett freak när året är slut om jag fortsätter spendera all denna tid i badrummet.

Dag 8: eyliner, check!

Vet ni vad jag har fått för mig, att jag vill bila ner genom turkiet, och sen slutligen till jordanien och vara ökenprinsessa bland åsnor och kameler! och köpa halsband som klingrar och äta fet yoghurt.

Uuhh, har inte så mkt pengar men det är såklart roligt att gå ut från början och inte sitta hemma till 22!
Lotta January 8 at 9:45am
Förresten.
Har någon av er fått med er min typ 10 cm lång ID-puder borste hem? Hittar den inte efter Sälen!
Emma January 8 at 9:48am
elelr så dricker vi lite vin hos dig först lotta? Men beror på hur tidig kväll man tar? kan tänka mig att inte festa stenhårt och då kan det va trevligt att gå direkt ut...vad säger du emma?
Lotta January 8 at 10:01am
jag håller med! Ut tidigt, hem tidigt! det blir bra!
Emma January 8 at 10:38am
http://www.sandhamnstek.se/index.php. nu vet jag vad vi ska göra i sommar! kolla paketlösningarna!
sandhamnstek.se
Emelie January 8 at 11:30am ååh, jag blir verkligen uppiggad av era mail! jag saknar er! idag har jag bara 38 graders feber, rena lyxen... orkar till och med gå och hämta vatten själv...

jag måste följa med er ut mer, jag känner mig helt off, ID-puder?? och var tusan ligger den där kåken som alla snackar om hela tiden? jag vill också gå dit...

mitt nyårslöfte är att jag ska leva livet. därav inbokad resa till NY i februari, hälsar på syster med familj där... just nu vill jag bara resa resa resa, till New York, San Fran, Brittish Columbia, Vietnam, Jordanien, St Petersburg...

xoxoxoxox
Sara January 8 at 11:37am
You go girl!!!!!!!!!! Jag känner lika, leva livet och resa hela tiden om det så bara är inom Sverige denna helg:) "Känn ingen sorg för mig Göteborg.." hahahaha.. kom på radio precis nu:) knäppt!

Jag lovar Emelie att vi ska till kåken fler gånger:)

Lotta: har tittat men hittar ingen borste tyvärr, den är ju ganska stor liksom.

Tjejer, lova att festa som om att det inte finns en morgondag ikväll!

Peace out!
Emelie January 8 at 11:39am
och instämmer helt emma, vi bokar stora stekarpaketet.... de här med värdinnorna tycker jag låter lite suspekt bara... vad gör de?
Emma Larsson January 16 at 5:29pm
Eftersom jag är sjukis och uttråkad (det har typ aldrig hänt förut, så himla obekant med den känslan) har jag läst igenom våra mailkonversationer och måste säga att denna kedja är helt fantastisk!

Skulle någon ha något emot att den läggs upp på min blogg? Jag kan ta bort efternamnen så kommer det inte upp när man googlar.

Kyss!
Emma January 16 at 5:37pm
lugnt=)
Emelie January 16 at 9:25pm
lugnt för mig, det enda som kommer fram är min långdragna, svinaktiga och hemskt tråkiga och inte alls inpirerande sjukdom (jag är blivit självömkande, men vad gör man inte). men, 3 kg ned, mestadels bröst och rumpa tror jag...
Lotta January 17 at 2:44am
Yippy! Då kan du ha små söta bhar i typ silke!

I så fall vill jag byta ut folklore mor ALLMOGE som mitt mode skulle följa!! Alltså: read allmoge, not folklore.
God natt!!!!!

Kommentarer:
Postat av: EMMA

HAHAHA!!!

2010-01-18 @ 22:50:11
Postat av: Emma L

Räknas mockavästen till Allmoge Lotta?

2010-01-20 @ 13:08:24
Postat av: Emma L igen

Och kan man vara ökenprinsessa i Allmoge?

2010-01-20 @ 13:09:16

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits