När får jag gå på fest i venetiansk mask?



Jag vill göra en Gossip Girl (min bästa bästa serie i hela världen) och gå på en Masquerade Ball. Man skulle kunna säga att det är lite av vårens målsättning. Ge mig lite mer glamor, täckta ansikten, fjädrar och intriger om jag får be!

Ett annat roligt tema är My Little Pony som Ingrid och en kompis porträtterade på en fest häromsistens. Det var uppe i Umeå så jag hade aldrig chans att se det men det måste ju varit oslagbart. Pastellfärger, lång rosa hästsvans, gigantiska ögonfransar och spärra upp ögonen väldigt mycket, hela tiden. Vilken utklädnad!

Kommentarer:
Postat av: ingring

haha. my little pony. det låter bra. eller det lät bra. men sen var det någon som sa "åh, ingrid vad modigt att klä ut sig till gris". där stod jag i mina rosa tights och ville vara någon annanstans.

2010-03-16 @ 13:48:09

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits