stansaknad

Trots att jag trivs ohyggligt fint i lägenheten och ganska med bra Sovjetutsikten och ändå okej med sjabb-Ica så saknar jag stan (jag har nog aldrig uttryckt Stockholms innerstad som "stan" förut förresten, det måste ju bero på att jag för första gången bor utanför "stan"). Visst jag är där varje dag men just Götgatsbacken och Brunogallerian är jag trött på och det är ju typ det jag ser på vägen från och till bussen (oj, där avslöjade jag verkligen min ekorrhjulstillvaro...)



Det var 1 år sen nu som vi flyttade från Sofo och när jag var där och hängde i söndags kände jag att det är ju faktiskt bästa stadsdelen ändå. Trots att det är en sämre kopia av något som är ballt på riktigt.



Bästa bokbutiken i stan förresten, nästan i Sofo. Den är härlig och har alla de där klassikerna du vill ha i snyggaste Vintage-books-format. Jag kan vara där i timtals.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits