Sen sist tills nu

I måndags var det över och jag är åter på fötter igen. Just nu sitter jag i Annikas mysiga lägenhet någonstans i närheten av Järntorget i Göteborg och ska snart ut och strosa i solen .

Sen sist då? Jag har inte bara suttit nedbegraven i deklarationspapper.
Jag har också...



...hängt med A och planerat sommarens resor.



...ätit bagelfrukost på amerikanskt maner (men det är något med brödet som gör att det inte blir riktigt lika bra..)



...promenixat i solen och blåsten (var är den riktiga våren?!)



...varit på Bajenmatch både en och två gånger...



...en gång med de här...



...då vann vi och vi blev så här glada!



...hängt i Saras superkap till ny lya på Scheelegatan.



kolla kakelugnen!



...druckit red bull-drinkar i källare som luktar väldigt mystiskt (mytiskt?) fel tid på dygnet.



...firat födelsedagar.






...haft Japandag med mamma och pappa i Kungsträdgården...



...och på
Kulturhuset.




...kollat på pelargonier och annat i Brunnsvikens handelsträdgård.



känt lust att odla!



...varit på inflyttningsfest.



..och ätit brunch i härligaste köket.

That was it. Göteborg town nästa.


Kommentarer:
Postat av: moster

Fin bild på föräldrarna!!

kramar

2010-05-07 @ 16:25:07

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits