inflation i möten.

styrelsemöte, kulinfomöte, lösnummermöte, kulingmöte,ledningsråd, institutionsstyrelsemöte, sektionsråd, internationella gruppen, servicegruppsmöte,stormöte med campusmässan..

ibland infaller alla dessa möten på en och samma vecka. det är galet. det blir inflation helt enkelt & man orkar verkligen inte vara kreativ & alert hela tiden.

som idag. institutionsstyrelsen. kände mig totalt felplacerad. jag anser mig själv inneha ett helt okej ordförråd men därinne kände jag mig som värsta tonåringen. jag ba "ehh...öhh...jo men liksom, så att ehh....ba...typ....nääää..." medan doktorander, professorer, lektorer, studierektorer & allt vad det är alltid är verbala som få.

att kunna uttrycka sig bra är verkligen ett maktmedel. idag kändes det som att jag inte skulle ha kunnat  övertyga en mygga. men de lyssnade så snällt & tålmodigt såklart. undrar vad de egentligen tänkte?
"vad är det här för en liten blond  korkad tjej och vad i helvete gör hon här?!?"
dagen till ära hade jag dessutom klivit upp 1 timme innan mötet som ägde rum kl 13 för att jag hade varit ute & festat, sminket var kvar & mitt hår var ruffsigt som aldrig förr. typ knullruffs (fast det var det inte). bra intryck. verkligen.



Kommentarer:
Postat av: Malin

du har inte funderat pa att dra ner lite pa engangemangen???? imorgon aker jag till NY!!!! c u soon!!! puss

2005-12-16 @ 22:57:40
Postat av: skåningen

GOD JUL MIN VÄN! PUSS&KRAM!

2005-12-19 @ 21:22:48

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits