a.k.a del 2

filtocksjens - mannen till höger

jag tänkte att eftersom jag har skrivit så mycket om filtrocksjens är det inte mer än rätt att ni alla får se hur han verkligen ser ut. dessvärre utan filtrock- men med fluffigt hår. givetvis är det mannen till höger.

vad gäller inlägget om smeknamnen så glömde jag typ bort det viktigaste av dem alla,  räkan.
fattar inte hur jag kunde glömma räkan. kan vara för att hans smeknamn är så väl använt att jag helt enkelt har börjat tro att det är hans riktiga namn.
räkan bor i huset mittemot. räkan har rutiga gardiner. räkan har bidragit till att kvalificera många låtar till det kommande albumet "absolute studentgatehits", bland annat  "rullar fram" med fronda och "inatt är jag din" med tomas ledin. det senaste alstret som han försöker få med är whitney houstons "how will I know". denna spelar han med vidöppet fönster över hela gatan samtidigt som han plattångar håret.

varför han kallas räkan? det får ni fråga sokrates om.


Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits