runar + mischa= kärlek?

verkar det som att jag gör allt annat än att jobba på min b-uppsats? det är ingen villfarelse...det är sant.

jaja, var iaf uppe på HUM idag och kollade gamla c-uppsatser. träffade på mr B som vanligt.
han frågade mig om vad jag dansade. han vet saker om mig. hjälp. scary.
får man dejta doktorander? eller vi kanske kan vända på frågan, får man dejta sina studenter?

nu när runar söörgard och mischa barton har fått ihop det känns det som att allt är hypotetiskt möjligt.
gå in på expressen.se får ni se.
vad är det som lockar hos runar? hans blonda, vilda hårman? usch.

på återseende.
ciao.


Kommentarer:
Postat av: Tesss

Vaa?! Runar & Mischa?!
Gud.. Haha, hoppas att det inte är sant..!

Postat av: Malin

du maste skoja, runar o marissa?????? dear god, vart e varlden pavag?

2005-11-15 @ 07:23:48
Postat av: Suss

USCH!!!

2005-11-17 @ 14:05:09

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits