Ibland är jag...

den sloppiest person ever...

Insåg att senaste dagen till att tacka ja till kurs till våren är på torsdag. Givetvis har jag ingen aning om hur jag ska kunna genomföra detta eftersom att jag har "tappat bort" (slängt kanske är ett mer lämpligt ord) både antagningspapprena och den där koden till studera.se.
Dessutom sökte jag försent (skyller på tidsskillnaden) och är inte säker på att jag kommer in överhuvudtaget. Visserligen har jag funderat på att inte läsa den här terminen (invecklat? yes) men jag vill kunna ha alternativet.

Har också insett att om jag inte pluggar kommer jag inte kunna gå ut i Uppsala! No kårleg! Vad ska hända med högtider som valborg?!? Distanskurs är förstås lösningen. Men varför varför kunde jag inte tänkt på det lite tidigare? De enda som har platser kvar är kurser som "invandrarspråk i Sverige förr och nu". Jag har redan läst bulgariska. Det räcker.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits