förlåt...



ett stort förlåt till alla mina vänner som är en del av ett par.

förlåt för...

att jag har varit skeptisk till er kärlek

att jag har tänkt tankar som "de är tillsammans bara för att de inte har något bättre för sig"

att jag suckat åt att ni tvunget måste ringa varandra sjuttiåtta gånger om dagen för att prata om ingenting

att jag har utbrustit "gud vad ni är tråkiga!" när ni ska ha ytterligare en filmkväll.

alla tankar jag har tänkt, ni vill egentligen inte veta, men de är många och ganska elaka.


jag hoppas att ni förlåter mig för jag tror er nu. och jag förstår.


Kommentarer:
Postat av: ängla

Visst är det härligt att vara kär på riktigt och verkligen känna det - det är fantastiskt!
Sen tycker jag inte heller att man ska behöva bli "tråkig2 bara för att man har en partner.
Utan man ska ju ha ett EGET härligt liv också med allt vad det innebär - en äkta hälft är inte allt.

2006-02-19 @ 20:45:35
Postat av: Suss

Jag tycker om dig lika mycket iallafall!! hehe *kramar*

2006-02-21 @ 21:20:18
Postat av: Matilda

Du är rolig du! haha, många gånger har jag tyckt att du varit orättvis men jag vet att du inte menat det och nu får du se själv..men det vet du ju redan..=) love u gumman!!


Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits