håkan hellström=juste grabb?

riktiga fynd som hittats under diverse rensningar

brev från håkan hellström

ett brev till min syster ifrån håkan hellström som han skrev när han var trummis i honey is cool. jag fick det av henne när jag var ett stort BD-fan. då var han såklart inte lika känd som nu så jag la det i någon låda och glömde bort dess existens. håkan skrev "du kan ringa mig om du tycker jag verkar vara en juste grabb". telefonnumret stod med såklart. hemnummer.

utskrivna massmail

när jag gick i 9:an skickade jag tillsammans med min bästis josse massmail till alla på våra ICQ-listor.
vi hade (yes it is possible) ännu mer skruvad humor på den tiden än vad vi har idag. de flesta handlade om eivans skinnjackor AB. exempel

"vill någon köpa Eivans skinnjacka? Ehh..."

eller

"you can look but you cant touch. I dont think I like you much. heaven know what a girl can do. I think I am paranoid. Eivan".


40 utskrivna dagböcker

jag räknade ut att jag skrivit ut 25 dagböcker sedan jag började 1:an i gymnasiet. 25 stycken på 8 år. ifrån tiden före finns det också en hel del såklart. jag planerar inte att sluta. jag skulle inte kunna ifall jag skulle vilja.


Kommentarer:
Postat av: Anonym

dagböcker är ibland jobbigt att skriva. men frågan är då varför man skriver. svaret lyder - det är så roligt att läsa dem och skönt när man får börja på en ny :) Puss /grannen

2006-01-04 @ 17:58:20

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits