juldagen är räddad yesyes

Det är tydligen V-dala som gäller på juldagen. Love shack ska husera och biljetterna är slut på ticnet. Hittade inte en enda uppgift om det skulle finnas släppbiljetter eller inte så jag fick lov att ringa till han som har klubben. Han svarade förvånadsvärt nog. Artigt trots barn i bakgrunden. Och det ska nog vara lugnt. Phu juldagen är räddad.

Var nyss nere i förrådet och letade gamla prylar. Jag ställde ner fyra lådor där i höstas när vi flyttade från Hornsgatan. Fanns verkligen massor av saker jag inte ens kom ihåg att jag ägde - slutsats; 75% av de saker man äger är överflödiga. Däremot är jag lite ledsen över att mina dagbokslådor ligger längst in. Helst skulle jag vilja ha en hel dag med återblickar och eftertanke.

Back to julgodis. hejsvejs.

Kommentarer:

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits