Dagens alfabet

Artiklar. Kommer inte igång. Anders - kom hem nu!

Bon, köpte nya numret idag.

C-uppsatsämne spikat! Hur marknadsför sig modeföretag i modebloggarna?

Diabilder med Anja & Annki imorgon.

Emma spelar boule på Söder ikväll med sina klasskompisar, nya inneflugan?

Frolocking = riktigt bra uttryck som typ betyder "tramsa".

Glasögon. Anders så snygg i sina nya!

Heidi borde uppdatera sin blogg

Intervjuade en tjej som spelar ishockey idag

Jobb på Topshop i sommar?

Klaras är ett uteställe i Örebro

LÅL är inte en databas utan en förkortning av LarsÅke Larsson

Me robaron a la camara!

Nostalgiprat kan man aldrig få för mycket av.

Organisera in my heart!

Pengar, piller & paragrafer, p3-gasque nästa helg? Och Projekt såklart.

Quebeck city ska vara en cool stad har jag hört

Råkade säga "nej vad tråkigt" till Hannes & Camilla idag när de pratade om att nominera sig till kårstyrelsen....

Snyggaste jeansen. Vill ha. Seinfeld eller Sex and the city?

Timarii, finns den affären längre? Minns att de hade så mycket utflippade grejor. Var alltid där och frolockade runt med Ingrid i gymnasiet.

Uppsala saknar jag ofta

Vig var jag en gång i tiden

Xaxofon har min lillebror börjat spela.

Ylva bor i Norrköping. Vilken tur att hon har förlåtit mig för att jag kallade henne "Brutt-Ylva" när vi var sex år,  jag tycker om henne himla mycket!

Zara är butiken som alltid luktar Barcelona!

Åsa och jag pratade i telefonen idag.

Älskade älskade Anders

Örebro har sina guldkorn.


Kommentarer:
Postat av: Anders

Älskar dig...

2007-02-23 @ 13:33:23

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits