Just nu...

är jag precis hemkommen från After Work på Strömpis med Ulrika. Rödvin och gratis matbuffé. Inte helt fel, men tacobuffé? Börjar det inte kännas lite uttjatat? Lite...(ja äntligen får jag skriva det?) 90-tal? För övrigt var det väldigt trevligt. Mycket framtids- och CV-ronkar-snack som vanligt. Verkar vara det enda som är på tapeten nuförtiden. Så mycket möjligheter...

suktar jag efter skrikigt
rosa naglar. Har silver just nu. Känns också hett men börjar tröttna lite redan...

förbereder jag inför kommande utmaningar. Första inlägget till min NA-blogg och anmälan av C-uppsatsämne. Klurigt men jäkligt kul!


Kommentarer:
Postat av: Malin

Tja Emma! Vad skoj att du ska börja blogga för NA, ska följa din blogg slaviskt:)

Postat av: Ulrika

Hej tjejen!!! Vill bara tacka för en jättetrevlig kväll igår på After work på Strömpis, det får vi göra om =)Lycka till med NA-bloggen nu och hoppas att du funderat vidare och kommit fram till något mer kring C-uppsatsen. Vi hörs ang. lördag.
Ha det bra!

2007-02-08 @ 16:41:03

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits