Me, myself and I

+ sushi och Sex and The City-boxen blir det ikväll.

Det är andra helgen i rad som någon av mina kompisar ställer in en planerad utekväll. Den här gången ska jag inte streta emot - jag är faktiskt riktigt trött, och uppe i varv. Jag behöver bara göra ingenting. Har sprungit runt som en galning de två senaste timmarna och städat. Det är inte bara fördelar med att ha en stor lägenhet (men mest).

Nej, nu ska jag bort till East West och hämta min sushi. De slutade tyvärr med utkörningen kl 20.00 ikväll, men det kanske bara hade varit onödigt att betala 40 kr extra när jag kan gå på 5 minuter.

Ciao!


Kommentarer:
Postat av: malin

lite sa va???

Postat av: Emma

Vaa?

2007-02-09 @ 22:45:32
Postat av: Malin

lite onödigt:P men gott med sushi.. eller inte. men ja, the taste is like the butt haha...

2007-02-10 @ 04:35:35
URL: http://malingoesenglish.webblogg.se

Skriv en ny kommentar:

Namn
Kom ihåg mig?

E-post:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits